Teine päev Riia ametikoolis - Riga Technical School of Tourism and Creative Industry

 Päev algas imeliselt, oodata oli +18 kraadi sooja ja päikest ning imelised kohtumised Riia ametikoolis. 

Meid võttis vastu väga rõõmsameelne projekti manager Arturs Homins, kes juhatas meid otse direktorite (õppedirektor, haridusdirektor ja kooli kõige tähtsam direktor :)) kabinetti pidulikule vastuvõtule. Laud oli kaetud kõige hea ja paremaga, mida õpilased suure armastusega olid valmistanud. 

Ajasime tähtsat juttu - vene, inglise ja läti segakeeles:) ja tunnike lendas nagu linnutiivul. Meie poolt kaasa võetud kingitus avaldas direktoritele suurt vaimustust, elevust ja üllatust, mida lubati kindlasti oma õpetajatele näidata ja õpilastega valmistama hakata. Tegemist oli söödava šokolaadist malelaua ja malenditega. 

Kõik tähtsad direktorid, vocohoolikud Gerda ja Anneli (teeb pilti😜)

Särasilmsed vastuvõtjad ja vocohoolikud 

Järgnesid erinevate õppehoonete tutvustus tuurid, mida viisid läbi niiöelda majahaldajad ehk haldusdirektorid. Tuurid olid väga informatiivsed ja sisutihedad, nii et Gerda ei jõudnud isegi märkmeid teha. Hea, et vähemalt mõne pildi saime teha. 

Tuuri käigus saime teada, et koolis õpib keskmiselt 1700 õpilast, kellest suurem osa õpib koka ja toitlustuse erialal. Lisaks õpetatakse veel disaini, sh moedisaini-, meigikunsti-, juuksuri-, rätsepa, baarmeni eriala. 

Pagarite praktikaklass ehk laboratoorium

Jõuvarude taastamiseks toideti meid taas hea ja paremaga. Seejärel olime valmis liikuma 3D virtuaalmaailma. Tegu on uudse klassiga, milles kasutatakse 3D projektsioone -  MOTIV-e (ar.motiv-e.komag.eu). Saime katsetada õpilastele valmistatud 3D lahendustega töölehti autotehnikutele, elektrikutele, kondiitritele ja ka erialase võõrkeele mängulisemaks omandamiseks õpiülesandeid. 

Siin mõned stiilinäited usinatest vocohoolikutest, kes katsetavad omal nahal 3D võimalusi😍.



Kunagi tuleval nädalal lubati meile näidata veel teisi võimalusi 3D klassi kasutamisel 👀. Ja veel......

Kommentaarid

Populaarsed postitused